13 February 2012

Secret Recipe

Haluuuuu.. ada lagi. rajin pulak hari ni. kasi tempek dua entri lah. resepi rahsia. anyone??? ye. bahasa inggerisnya secret recipe. well known sebab keknya. dap. aku dah jadi semacam gila kek2 secret recipe ni lak lately. apa taknya. ada cawangan kedai merah ni buka kat depan opis aku. kopak la aku tetiap bulan kalau cenggini. adehhh... cawangan secret recipe kat area Kubang Kerian ni mula beroperasi pada hari Selasa minggu lepas kalau tak silap aku. Rabu esoknya tu baru aku perasan dorang dah mula beroperasi sesambil lalu depan kedai tu lepas makan pagi. waaahhhh.. pantas. tengahari tu jugak aku pegi merasa makan kek kat kedai tu. ahahhaa. besama kak Nani jua opismate. aku tak amik pulak gambar dekorasi cawangan sr baru ni. ai lopa oke. tambah pulak memori tepon dah full sebab banyak sangat gambar belum transfer time tu. kami gi makan kek je pun. sebab memasing masih lagi kenyang. saje menggatal nak jugak gi makan kek walau belum trasa lapar. ehehe.

ni kek yang aku makan. blueberry cheese. yummeh.

yang ni kek pilihan kak nani. chocolate indulgence. dap. tapi rasanya agak kureng sket pada hari kejadian. mungkin sebab kurang sejuk kot. lalu krimnya agak mencair.

Kalau ikutkan, pebret aku skarang ni creame brulee cheese cake. tapi time pegi tu takde pulak. time aku pegi nak belikan untuk kazen aku yang masuk wad keesokannya seb baek ada. kazen aku pun suka sama macam aku. bestttttt!! aku makan jugak sciput walau tujuan asalnya bawa untuk orang sakit. ahahaha.. kenot menolak oke. kalau ikutkan ati nak je makan 1slice tu sorang2. miahaha. pastu, hari ni aku pegi lagi. lunch hour tadi. kah kah. dengan tujuan nak beli dan makan creme brulee cheese cake chenta hati ai. namon hampa, takde pulak ko arini ek. ampeh. owes lah gitu. uhuhuu.. alih2 aku pun beli lah jugak yang choc walnut tu. best. tapi best lagi kek pojaan hatiku itu. abeh la aku kalau tetiap minggu gini ek.


No comments: