17 February 2012

Creme Brulee Cheese Cake

Assalamualaikum.

^_^ suda masuk hari Jumaat. yeay!! sok cuti. supposed sok join my fren, Sheq pegi pre-wedding shoot dorang. tapi tak dapat pegi. sebabnya, have to jadi driver adik2 aku macam biasa di hari jumaat. walaupun ketiadaan kete sendiri. kasi exchange ngan abang sulong aku. dia bawak gi terengganu. uhuhu.. pastu tambah lak ada undangan makan2 kat 2tempat sok pagi. 1 kenduri cukur jambul new baby kawan kat opis, lagi 1 maulud kat umah kawan adik aku yang dekat umah nih ha. umi dak tu mmg biasanya akan jemput kami satu famili kalau bikin makan2. bagusnya makcik.. saya suke.. ehehe.. memang dasar kuat makan ek aku ni.

Oke. cerita tentang makan. petang tadi sebelum balik keje aku singgah secret recipe si kedai makan merah itu. konon mau grab apple cheese slice la kan. skali......

ai nampak ini kat dalam lemari kek itu. comellllllll je kat dalam tu. banyak lagi pulak tu. tapi aku tahannnnnnnkan je diri dari beli banyak2. dengan pantas aku pilih yang ni. suh akak keje kat situ kasi bungkus satu. muahaha.. (gambar ni aku gugel je. dari blog someone kalo tak silap. cantik, sedap je dia snap gambo ni)  

YUMMEH!! waaaahhhh.. tanpa rasa bersalah langsung aku beryummeh bagai ek. ahahaha. cucuk ngan garfu, masukkan dalam mulut.... emmmmmmmmmmm.... eemmmmm... so nice. so delicious. sinfully delicious. bole gitu?? tapi yang ni memang pebret aku lah skarang nih. best. mau lak aku mmg gemau cheese kan. masuk je dalam kete, tanpa berlengah lagi aku makan kek ni. time2 tu jugak. tambah pewot lak dah mula rasa lapar kan. ahaha.. ntah pape. nekmat. pastu sambung makan kat umah. okeh. itu saje. slamat berholiday bagi orang2 yang thedak bekerja esok hari.. ai mau thedo skarang.. nunite.


No comments: