15 February 2012

Kad Undangan

Assalamualaikum.

taraaaaaa... aku terima sekeping kad undangan.

Time makan tengahari kat opis tadi aku kua ngan Sheq/Rushaida. dia mengajak daku menziarahi Zura n hubby yang demam xbegerak geri kat umah. maksudnya dorang demam sangat banyak hari dan sangat thedak larat jua kekurangan kudrat yang amat. disebabkan jalan nak ke umah zura adalah sehala je ngan sheq jua melalui opisnya, lalu aku volunteer je la mau menjempot dia kat opis. sebelum tu singgah beli bihun sup + air kelapa muda. jua singgah beli buah limau untuk orang demam, juga singgah di 7e seketika mencari barang kiriman zura. bihun sup + air kelapa muda yang sejuk nyaman tu menu makan tengahari aku hari ni. takdenya menu diet macam tengahari semalam lagi dah. ahaha.. best wooo.. berbaloi-baloi. untuk kedua-duanya itu abis 4 hengget sahaja oke. banyak + kenyang + sedap = puas ati + perut kenyang. ahaha.. tapi aku ngan sheq je makan. zura n hubby takde selera nak makan. demam zura dah kurang. dah tak panas da badan dia. just sakit kepala je yang masih ada. waaahhh.. macam lirik lagu lak. then otw balik, sheq bagi kad undangan perkahwinan dia ni. kiut comel je. dia menjemput me n my partner. tapi my partner lum tentu free lagi di kala itu. idak ngape lah. kite tgk je la keadaannya cemana ketika itu nanti. sheq siap gitau awal2 wajibkan aku hadir di ketiga-tiga majlis. iaitu time akad nikah, kenduri pihak pompuan + kenduri pihak lelaki. waaahhh.. pastu siap request aku amik cuti time kenduri umah pompuan. wahaha.. ada elaun tak daling?? ehehe.. ai gurau je oke. insyaallah. kalau takde pape, akan aku usahakan berada di sana. tak sabar nak tunggu wedding sheq + yo. mesti sweet ni. yang bestnya bila jumpa sheq ni, kami kongsi kegilaan/minat yang sama. FAREEDA. iye. itu kegilaan kami sekarang ni. huaaaaa... kalau keluar sesama je asik la cakap tang tudung fareeda tu ha. ehehe. buat masa sekarang ni aku baru je ada 6helai koleksi tudung fareeda. insyaallah akan ditambah lagi. ehehe. koleksinya cantik2 oke. itu sajelah. sok gonna be agak sebok dengan workload yang menuntut kesabaran jua kepantasan. moga semuanya setel degan bergaya + jayanya. amin...

No comments: