02 September 2012

Teaser: Malam Muslimah Anggun


Assalamualaikum..

Itu adalah poster hebahan Makan Malam Muslimah Anggun tajaan kelab erobik Jom Kita Sihat yang telah aku join sejak lebih kurang 2tahun yang lalu. eh. ke setahun ek. mana2 je la. ehehe.. alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar. sudah pun berlalu pada malam tadi. everything ok. tapi mungkin ada la juga sedikit sebanyak kekurangan dari pihak penganjur. dan aku adalah salah sorang dari pihak penganjur atau AJK (anggota jong kako) bagi majlis makan malam yang pertama kali dianjurkan oleh kelab yang masih setahun jagung ni. pertama kali juga aku pakai abaya malam tadi. :) weird. a lil bit. tapi selesa. just kurang selesa bila time nak makan. sebabnya lengan baju ai bole tahan agak besau. hik. yang bestnya a fren of mine, siap ofer gitau kalo aku dah tanak pakai abaya yang aku pakai malam tadi, sila jangan teragak gitau dia. kompem dia nak amik walau second hand/prelove item. waaaaahhhh.. hebat. ai sayang la. setakat ni la. not yet la kot untuk tempoh jangka masa sekarang ni. hikhik. a simple abaya yet nice & sweet. bagi ai la kan. orang lain dah siap iron abaya masing2 tinggal tunggu nak pakai jep kelmarin. aku plk petang sebelum majlis tu baru dok belek2 pilih abaya kat hotel tu. sebab kitorang ada sediakan ruang untuk disewa oleh penaja/peniaga abaya. ada 4 pengusaha abaya yang join. sumenya melets. lagi melets, lagi wow reganya. hebat. actually aku dah pun ronda2 cari jubah/abaya untuk dipakai pada malam tu sejak hari Khamis & Jumaat yang lalu, tapi thedak ketemu pujaan hati. rupanya akan terpaut pada tempat & pada hari kejadian. hebat lagi. orang lain pulak yang beria suh aku tgk2 abaya kat sana sebab tau aku belum ada walau secepeh pun untuk dipakai. akaka.. best.

Moral of the story, aku sebenarnya tak sabar nak update atau bikin entri tentang majlis makan malam pada malam tadi. tapi got non of the foto with me. sebabnya saya takde bwk kamera pong. tunggu gambar dari kawam2 yang bawak kamera.. bersabarlah wahai hati. hik. tata.


2 comments:

Unknown said...

tata .... hikhikhik ..

kelipkelipchumel said...

tata.titi.tutuuuuuuuuuu...kasi gelak sopan yep..