04 September 2012

Saya Masuk Surat Khabar??

Assalamualaikum..

Hai haiiii.. ai muncul lagi. hikhik. ^_^ hari ni sudah masuk hari ke-17 Syawal. waahh.. sungguh pantas. pejam celik pejam celik. berlalu la sudah Syawal jua. tunggu lagi setahun untuk berjumpa kembali Ramadhan & Syawal. tu pon kalaulah panjang umur kan. dan hari ni masih lagi ada jemputan jamuan raya. syukur alhamdulillah. tenkiu ye menjemput tuan punya tanah blog ini. menu hari ini, mi kari, spiral look simple (aku bg nama sendiri sebab tak tau namanya. hikhik), nasi impit bersamaan rendang ayam yang sedap. itu menu yang aku makan. yang lain-lain turut ada di meja tadi adalah buah anggur (aku lopa plk nak amik tadi. haihh...), laksa pastu xigt dh menu apakah lagi. hikhik. best. kite suke makan-makan. :)

Suda baca tajuk entri itu kan. ahahha.. oke. al kisahnya aku pon tak tahu menahu pasal ni. alih2.. aku lihat ini.

taraaaaaaa...
Gitu. tu pon kawan aku msk jep opis kasi tayang gambar kat henpon dia. muka ai. masuk paper. sinar harian. oke. dah tau. mesti keje wife opismate ai. noty ni both of you. apakah pengisiannya atau isi kepada kata-kata dari ai?? oke. ini siyes. aku pon xtau. lom baca lagi pon. lepas kua jep muka kat paper ni, terus pemes kawan2 adik aku dok betanya kat adik aku kat sekolah dia, kawan-kawan opis, kawan-kawan jaman sekolah, dan tak ketinggalan jugak lah di kalangan famili. mama aku lagi lucu. sebab kami tak beli akhbar sinar harian ni kat umah, mama siap mintak bwk balik paper yang ada ropa aku ni kat bapak sedara ai iaitu adik kepada mama time pegi umah pakcik ai itu. bukan pegi umah dia semata-mata nak amik paper ni tau. noty ni pikir gitu. actually sesambil kitorang pegi ziarah pakcik ai itu baru kua hospital. time dia kat wad xsempat nak gi ziarah. itu sajelah citenya. ehehe.. bertarikh bilakah akhbar ini?? ai suda lopa. tapi dalam minggu lepas la. sekian.


2 comments:

Unknown said...

famous uu... ehehehe

kelipkelipchumel said...

auwwww...auuuwwmmm...tadenya..