25 May 2012

Dolls

Assalamualaikum

It's Friday today. yeay!! ^_^ nothing much i do today. just lepak2 kat umah. kemas2 barang sket mencari bebarang yang hilang seperti dah dimention pada entri yang lalu. alhamdulillah dah jumpa. jua benda-benda alah kat bawah nih ha. 

All da patungs.. :)
bear seksi pakai skirt yang kat belakang

Kesemua benda alah tecit2 ni aku basuh balik tadi. sebabnya sudah sangat berhabuk dan comot ketika ditemui tadi. cian dorang. lama tak mandi. akakkaa.. feeling mandikan sume benda alah ni? lucu. ahaha.. semuanya kaya dengan memori. bear yang seksi tu my 1st bear sejak dh besar + pandai pikir sket dulu. from my sis. hepi gila bila dapat bear ni dr dia dulu. so sweet. smpi skng aku simpan ok. bear pepel mekdi tu salah satu pebret aku pegang time gi mana2. bawak je dalam beg. bajet temani aku gi mana2 dengan gumbiranya la ek. ahhaaha.. mashimaro tecit tu beli ke dpt dr kawan aku ek. lopa. rasa mcm beli sdiri. sbb dulu mashimaro ni my pebret yang amat jaman study diploma kat Alor Gajah dulu. itu pasal ada yang beso dr mekdi tu jgk. ai bikin koleksi. tapi skang dah tak layan sume benda alah ni. ciannnnn.. tapi ai totap sayang. the child side of me. hik hik. yang ladybird paling kiut tu pemberian orang kat aku. yang ni paling lama temani aku gi mana2. dok je diam2 dalam beg. special gift from someone special. dulu la. skng thedak lagi. hanya kenangan. kih kih kih. dulu dia bole bergetar bila tarik ekornya tu. tp sebab jd pebret anak buah aku jugak tarik ekornya tu ha. terus kejung ekor tu sbb selalu sgt kena tarik. ehehe.. skng dh tade fungsi special vibrate itu. all da sweet memori. :) cemana ngan kamu2? apakah memori things yang masih ada dengan kamu skarang ni? bila tgk balik, selongkar balik, all da old days, da lost memory come back. waaaahhhh.. usia pon kompem dah byk bertambah. lalalallalalalalaaa... bai.

No comments: