23 May 2012

Cornflakes Madu

Assalamualaikum.

Dok belek2 blog, belek2 entri, rasa macam nak jgk publish new entry arini. tapi tak tau nak bercerita tentang apakah. then godek2, belek2 cari tengok gambar2 ai yang memang stok berlambakan itu, jumpa la satu folder. last year punya actually. ehehe. time tu adik aku yang ketika itu masih lagi belajar kat skolah berasrama tu balik umah. dia ngan adik aku lagi sorang yang beria request nak wat cornflakes madu. bahan2 dah ada. just kurang kerajinan nak wat. ahhaha.. then, ini adalah merupakan pertama kali aku wat our pebret menu ni tanpa kehadiran akak aku. biasanya dia yang sediakan siap2 segala bancuhan, adunan dan campuran itu. aku just tolong masukkan dalam cup then bakar je. tapi sebab dia dok kat kajang skng ni kan. pandai2 la kami kasi hentam campak2 je segala bahan. ahaha. hasilnya??? bole la. pantas jep abis walaupun xsama macam yang akak aku wat sebelum2 ni. hikhik. padan muka aku. time akak aku wat bukannya nak perati leklok dan save dalam memori ek. lalalalalalalala... okeh. jom tgk hasil kecomotan kami. :)

hasil campakan ke dalam kuali.


nampak sorang je. milia. gambar adik aku lagi sorang (nina) xleh nk expose. dia gaya amoi jual sayur time tu. ahaha.. tu pon aku dah pakaikan tudung ngan stongan kat milia. ekeke..


tengah isi dalam cup kiut itu. sebelum proses seterusnya
sedang dibakar. waaaahhhhh...
sedap plk kelihatan tgk gmbr ni time2 ni. adeh.
Itu saje gambar yang ada. sesudah siap dibakar tu xamek plk. kompem la pantas masuk mulut jep. ehehe.. dapnya kalo bole makan benda alah ni time2 ni. waaahhh.. feeling nak raya plk. arini dah 2 Rejab. kejap je tu. okeh. sila berazam abiskan ganti pose tahun lepas. hik hik.. ^_^

2 comments:

Unknown said...

confirm raya ni saya de tercongok kt umah awk... hahahaha

yang puasa ganti tu xnk komen ape ape... hehehehhe

kelipkelipchumel said...

wooohhh..napok jah keto kamu kona msk umah,pantas susuk bekas cornflake tu.ekekeke...sila la..kalo wajin telebih nt daku coba bikin manyak2..pose itu tgl sehari je pon lg nk ganti.no komen jgk lah. ;)