17 May 2012

Melted

Assalamualaikum...

Beberapa hari lepas aku adalah semacam lebih kurang agak ketensenan. punca?? macam biasa. org2 sekeliling yang ada wayar tertentu xcukop. let say badan dia ada masalah teknikal lah ek. huahahaha. gila kesian. bole plk gitu ek. ekekeke. tu kiranya ayat nak bagi ati aku gumbira tanpa tensen la tu. ekeke.. okeh. time aku dok tgh kepala kacau tu bermsg la ngan sorang kwn aku ni. kasi lepas geram a.k.a. luah geram gitu. hikhik.. then i got dis (sila lihat gambar di bawah) sesudah solat asar. waaaahhhh.. mcm best ek. siap solat. bagi salam. hamik bebarang pakej ngan caklat kit kat. waaahhh... siyes best. pantas aku buka lalu makan terus dgn penuh nekmat. so dat choc melt in my mouth. da feeling?? super nekmat. pantas mood kembali ok. tenkiu ye kawanku yang baek hati. lepas ni, kalau hagak2 nak makan coklat je trus wat2 tensen. asal wat2 tensen je kompem aku nak caklat free la tu. eh. bole gitu??? ahahahahaa.. lemak alam lak aku nih ek. hik hik.

caklat penyelamat mood xbest.

No comments: