24 January 2012

BERSIH

Assalamualaikum.

Yeay!! seperti yang aku plan malam tadi, hari ini adalah sesi kemas2 bilik jua sesi mencuci bersih segala sepahan dan kotoran (kain baju yang belom cuci). oleh itu, itulah maksud tajuk bersih di atas. iaitu sesi membersih + mengemas segala benda alah yang perlu. ahaha. bole pulak gitu. bolehkan aje. bangun je pagi tadi, gosok gigi, cuci muka, tukar baju, terus gi anta adik aku gi keje. ahahaha.. kantoi... itu adalah kerana takde nak gi mana2 pun kan. lagipun memang dah niat nak berkemas jua sesi mencuci/membasuh. kalau dah mandi siap2 nanti malas pulak nak sentuh segala keje tu. ehehehe. alasan ek. tapi betol la tu. kemas apa je pun. lipat baju2 yang dah basuh yang bertimbun, pastu basuh segala baju yang juga bertimbun dalam bakul. ahaha. now semua tu dah setel. tinggal tunggu kering, then lipat masuk almari plk. dalam dok berkemas tu, siap sempat masak2 lagi tau. ehehe. opkos la sebab masak simple gile je kan. megi berkuah. ahaha. tu pun sebab nak abiskan sayur yang dah mula alami sesi kelayuan yang beli kat tesco minggu lepas. siap break makan lagi. ahaha. bila aku dah hagak rajin sket siap lipat2 simpan semua segala baju, sua, kecik, besar, masak2, kutip semua baju2 kotor, lalu adik aku pun bertanya. ngapekah rajin semacam. lalu aku menjawab "hari ini adalah..." oke aku tak perlu sambung. adik aku akan sambung sendiri. "hari rajin gila ba*#". ahaha. biasanya bila aku semacam termood baek punya buat segala keje ni, adik aku akan namakan hari kejadian itu sebagai hari aku rajin gila ba*#. hada ke patut ek. ish ish. itu sajo lah. saje je nak juga bagi ada entri hari ni kan. ok bye.


No comments: