08 September 2011

Open House

Assalamualaikum..

Hye sume2.. arini kompem dah makin ramai yang sudah mula kerja kan. walau mood raya maseh ada (padahal mood malas nak datang keje), namon tepaksa lah jua kan. pape pon, raya tetap diteruskan. kata sebulan kan. ahahaha.. sebab puasa sebulan, lalu raya pun nak jgk sebulan ek. layankan ajo la. raya ke-4 aitu kalau xsilap la. dijemput Zura ke open house umi kat depan Maxis nun ha. bole tahan ramai gak jemputan. makanan pon mmg kompem banyak. tapi aku limitkan sebab takut perut kembali membuat onar. ahaha.. kunun. tapi bole tahan byk gak la aku makan dalam dok takut2 tu. okeh. xmo cite panjang. cam biasa, biarlah gegambo itu bebicara. waaaaahhh... gituu...

tuan umah yang menjempot. Zura & hubby
kami. ngambek makanan time. sempat lagi pose. ahaha
sompat senyum walau tgh gosip ek
sila senyum & pandang kamera lec. ahaha
pasangan tgh darah maness ni
kami mmg xleh nampak kamera kot ek
mereka. maness je senyum ek

family potrait

peace... kami yang gumbira

Itu sahaja. walau aku tokanan yang amat time dok edit jua upload gegamba utk entri ni. xtau la apa ke poblemnya bikin ini entri kali ni. huh. geram ai. suda terjejas mood. hoh. namon alhamdulillah. suda setel n oke sumenya. just terlari sket susunannya. bukan korang tau pn kalau aku xgitau ek. ahaha.. can't wait for tonite. kami akan bekompul lagi. akan aku update jua di sini. tata.

No comments: