05 September 2011

Hari Raya ke 2

^_^ 

saya lapang. saya free. saya takde buat pape. saya tengah ngadap leptop. saya tengah rajin hapdate blog jua ngedit (resize) gambar2. orang lain lak sume dah tido. lalu, saya tambah lagi.. gegambo pada hari raya kedua. kami2 sume pegi ziarah kubur arwah ayah n famili side ayah (atok ai, ayah mama ai) di Kadok. pestu, pegi umah famili yang duk area tu.. gegamba hanya beberapa sebab famili ai telambat sket join. sebab gi beraya umah aunty ai kat Sri Cemerlang dulu (umah kakak sulong papa). ni pun hamek dari fesbuk kazenku. ehehe.. kredit tu yu lah lalim ina bebeh.


sebahagian dari kami.. besama sebahagian dari famili yang duk kat Kadok neh ha
most of them, mak2 sdara, fufu, mak sefufu, dua fufu, jua my mom

besama sefufu/kazen-kazen jua mak sedara
Itu saje gegamba yang ai ada time hari raya ke-2 aitu.. oke la dari takde langsung kan. abis.


No comments: