22 September 2011

K.H.A.M.I.S.

Assalamualaikum..

hye u all.. ehehe.. berhai hai bagai ek. as da title.. yehuuuuuuu!!! sok dh Jumaat. CUTIII!!!! SOKAAA!!! then i'll be more tenang kt umah. dlm beberapa tahun ni (ceeeewaaahh.. since last year actually), lots of things happen. dugaan. hasad dengki mungkin. atau ketamakan. gila kuasa. hentah. aku pun xtau nk describe cemana. i just let it be, n follow da flow as i still boleh bertahan. insyaallah.. sesungguhnya Dia Yang Maha Besar. Dia Yang Maha Berkuasa. Dia Yang Maha Mengetahui. bak kata P.Ramlee, kuasa bukan di tangan bapak. (aihhh.. ntah btol x dialog. mmg kompem aku xhafal dialog p.ramlee. ehehe). tu contoh ye. bknya aku ada poblem ngan apak aku oke. no. no. don think like that. ujian, dugaan datang dan pergi. nak marah2, caci maki, hambur kata2 kesat kat sini?? a very BIG NO la i think. membazir emosi aku je kan dok layan. mesti korang tertanya tanya kan apa lah yang aku bebelkan. i'm just fine. oke je. biasa la kehidupan kan.

DONE with all my luahan yang xbest itu. but at least i'm a lil bit lega oke. yeaaaa!! pastu blk nt layan cite korea lak kat umah. tgk oppa (abg/boyfriend-korea) yg hensem, eonni (kakak-korea. kalau xsilap aku la) yang lawa2. akaka.. best. byk gila dh gambar2 dalam simpanan aku sbb dh byk hari sgt tak kasi update blog. xbikin tempek masuk entri kat sini kan. ehehe.. maap la. sedikit kemalasan kot. tambah ngah gian layan cite korea tu ha. HEART STRING kalau silap aku tajuknya. bila nonton cite yg best, plot cite yg ada lucu, hepi, excited, sedey, gumbira. macam2 la. rasa releaseeeeee je. sbb time tu aku dh tak pikir pape lagi dah. maybe need a lil bit rest kot.

Yang pasti, aku akan kasi update jua tempek cite2 yang aku kasi tangguh2 itu ye.. insyaallah..


No comments: