05 September 2011

Hari Raya Pertama

Assalmualaikum...

Ehehe.. muncul lagi aku hari ni. banyak lak ek entri aku dalam ari ni. tekena angin rajin lak hapdate blog arini. akaka.. okeh. seperti yang dijanjikan. entri hari raya Aidilfitri tahun 2011 ni untuk hari pertama. takmo banyak cite lah. moh tengok gegambo ini. yang pastinya gambar jua muka aku takde oke. sebab aku yang jadi tukang hamik gambo ni sume. uhuhu.. sedey.. jommm... eh. chop. sebelum tu, sila sediakan besen kat sebelah kot2 korang muntah hijau tgk gegambo yang telebih byk neh ha.

sesudah pulang sembahyang raya.. serbu meja makan.. budak-budak ni sume opkos la mau serbu kek dulu. dari kiri: Alia, Afrina & Asyraf
walaupun gambar ni mcm ntah pape. tapi aku suke sbb masing2 dengan aksi masing2. ahaha.. yang penting ada 4 'peace'. dari kiri (berdiri): akak aku (kak Rah), husband akak aku (abe Zi), anak sdara aku (Qistina), kakak ipar (kak La). paling kanan yang duduk tu abang aku, abe Skandar.
penyeri meja. kek coklat.
ahaha.. memasing tak sabo nak motong kek ye.. akaka..
Arissa & abahnya (abg aku)
tok pa & Qis.. basyam nya qis..
my aunty. biasanya sgt sosah nak hamik gambo dia tau. dis time dapat. yeay..
hah. dorg lagi. usah ghisau. nanti gambo dorg lagi. lagi. dan lagi
seksooo & cem
dak bambam.. melopong arissa tgk. ehehe
budak-budak ni lagi.. Alia tetido jap ke apa tu??
sesi bersalaman suda bermula.. cem yang stat dulu. boley gitu?? bole aje..
Qistina pun nak salam (amik duit raya) jugak
time abg aku je clear. time org lain sume gambo xbest. haih..
walaupon gambo ni agak blur. namon suke tgk cem bikin peace yang besunggoh tu. ahaha
famili abang sulong aku besama papa & mama. tapi teselit Afrina sorg. slambe ek. usah tnya ngape sume mcm tak ready. sbb mmg memasing tak sempat nak ready pon. ahaha
famili kakak ku
peace aje Afina ni
famili kami.. aku ngan abg aku je xde dalam ni. ngape la aku sengal sgt tak pi msk join je dlm gamba ni alang2 abg aku pn dok amik gambar time ni. adehhh.. u-turn balik lah masa gini. hukhuk..
lagi. kan dh gitau awal2 tadi..
gambar penutup hamek gambar hari raya pertama aitu. qis dah ghopa penat. puluh ghujak.. ehehe..


itu sahaja. waaahh.. pnya byk gegambo aku bole cakap itu saje. akaka.. sayang sume2.. muah muah.. skang ni umah tok ma & tok pa dh sunyi balik. sbb sume2 pn dh blk umah masing2 dh. adik aku lg sorg dh pegi asrama. tinggal le kami-kami yang biasanya mmg ada kt umah ni ha..



No comments: