05 September 2011

Monday blues

Assalamualaikum..

hye all.. actually takde la blues sangat pun. bole la sket di awal pagi. ehehe.. al kisahnya pepagi time kua umah nak gi opis pagi td, terperasan tayar kete mengempiskan diri. 2,3 ari ni pn dh prasan. tapi takde la selemau arini kempisnya. tu pun sbb turun nak tutup pagar umah baru terperasan. kalo tak, sampai opis la aku sental. ahaha..
then panggil papa. seb baek papa ada kat umah pagi ni. sbb aku ni buta pengetahuan tang kete kan, lalu mtk papa tlg pamkan angin. alih2 bocor upenya. ada paku tepacak cantek kat tayar upenya. humph!! apalagi, gi kedai tayar ditemani papa la. sudahnya, lewat le msk keje. hamek.

menunggu tayar keteku dirawat besama papa yg cool begaya di pagi hari.

tamat al kisah pagi. di tengahari yang panas sesudah tamat bulan puasa ni, terasa haus bebeno lak. lalu, ngajak kak Nani ke sinun......

menikmati ini.. Jagung manes. di Ichiban. jadi kaler ni sesudah 2kali mtk abg waiter tu kasi oter macam yang sepatutnya.

besama kak nani yang maness.. jua bertudung kuning. sedondon dgn air kami.. ^_^

jua menikmati ini. naget ayam tempura.

TAMAT.

**suda potong barisan cite raya ai. sbbnya gegambo yang byk itu belom di resize..**


6 comments:

HASNAINI said...

1) udah ada bukti utk incik bos, dtg lewat sbb tayar itu beronar ^_^

2) duk pk nk SAMAN sbb masukkan gamba i yg "senyum semewet tk siap" itu di dlm blog.. 1 juta? 2 juta?
C U in court. haha

kelipkelipchumel said...

ehehe..itu namanya jujur..xde selindung selindung ngan bos.ahaha..

c me in court.ouwhhh..cemana.c me in dwn murni ptg nt sudeh..ada brani??ekeke

HASNAINI said...

cik bayu.. ptg ni aerobik kensel. jab lg i akan sms to all..

kelipkelipchumel said...

yessssss!!ai like.sbb sy pn ada agenda ptg ni membawa ke mlm.ahahaha..sukeeeeee!!!

HASNAINI said...

dating ler tue.. mcm ler i tatau.. huhu.. hv fun beb!

kelipkelipchumel said...

idop le.kua mencari bebarang besama kazen aje.klas erobik akan dituda sehingga minggu depan.ahahaha..hantu malas suda datang..