06 October 2013

Mentor

Assalamualaikum..

Hui haiii.. long time no see..  ngeee.. actually ada je. tak gi mana pon. just lately i'm working on something. once dat 'something' dah start, aku pasti akan war-warkan di blog kesayangan ni. ehehe.. minggu lalu aku ke Kuala Lumpur bersama kawan tempat keje ni. menghadiri satu program yang sangat mengujakan. program Dr. Azizan Osman. yeup. the famous and amazing ohsem person. tajuk programnya Intensif Jutawan Industri. program itu sangat ohsem. full of positive aura from the mentor himself, Jerry the hensem guy, and few other millionaire. feel great dan kagum bila dengar perkongsian pengalaman dan kepakaran mereka yang berlandaskan minat atau passion dorang. sungguh kagum dan terdetik dalam hati, 'i wanna be just like them'. insyaallah. yang penting kena ada fast action then barulah akan ada fast result. tapi so far action tu tak berapa nak fast sangat la. tengah berusaha ke arah itu. caiyoooookkkkkk!!! and i have another blog too. nanti aku kongsi k. 

Few days back aku ada menghadiri satu program juga anjuran Richworks. Smart Investor Talk. juga best. dan mentornya juga adalah seorang jutawan. Haji Mohd Asri. bila dah haji kat depan tu macam dah tua bebenau jep ek. kih kih. idok le. dia muda lagi. baru berusia 37 tahun. so, dalam tempoh beberapa bulan ni, aku akan berusaha yang terbaek untuk mengubah kehidupan yang sedia ada. wish luck ye darlss.. insyaallah. :) tata. nak kena balik nganto adik balik asrama dia kat Machang pulak jakg. :)

No comments: