07 October 2013

Berdimsum lagiiiii...

Assalamualaikum..

Yeeeeee... saya muncul lagi..gitu... saya lagi. auwwww... kih kih.. aneh kan. lamaaaaaaa tak apdate blog, tetiba bila dah apdate ni telebih rajin pulak kan. kah kah. actually ai is ngantok ni. simptom orang bangun awal semacam tak berapa nak recharge sangat kan. +pose. = alasan. kah kah..

Okeh. back to the topic. berdimsum lagi. kali ni pegi ramai-ramai pulak. baru la bestttt.. bole huha huha sket. ni idok. sopaaaaaaaaannnn jep kalo pegi berdua ken. ngeeee.. ni al kisah macam dua minggu lepas kot. kalau tak silap la kan. pegi berenam dengan opismate sumenya. bersama cik boss juga. haaaa... dah bawak cik boss ni dah kira lesen besar dah kan. ehehe.. tapi idok le menyalahguna sangat pon.. tapi sempat lagi singgah soping shawl 2helai kat shopping mall sebelah. ekeke.

dapnya kelihatan tengok time-time ni. uhuhu

pau itu sedappp!!

cik boss belah kiri, then bakal pengantin side kanan.
Menggugat betul tengok gegambar ni time ni. adeiiiii... pencuci mulut takde pulak gambonyo. actually gambar-gambar ni pon dorang yang amik. aku downdlod je dari fesbuk dorang. kan mudah.. tapi yang tang makanan je tu aku jugak yang tukang snapnya. guna tepon kak leen. ehehe.. yang lelain non ado pulak dalam gambar. napekah ek?? aku tak amik kot. ahahaha... tapi time kitorang pegi ni tadok pulak pebret aku ngan kak leen. yang macam ada krim yang best kat atasnya tu.. dap dap.. pastu bertambah few menu. pastu sume kekenyangan. bahahaha.. time ni dah tade dah nak ber'ayu' bagai ha. kui kui kui.. dah. tu je. tata.

No comments: