07 October 2013

Lepaking at late Haza Bistro

Assalamualaikum..

Kemoning uollss.. ehehehe. kali pertama nih update blog pepagi gini nih. ni pon dah siap tetido tido dah aku depan leptop. akakkaa.. nape arini agak awal lagi aku dah online?? sebabnya pagi tadi bangun sahur. kih kih. posa dalam bulan Zulhijjah. eceeeeehhh.. jangan tertipu oke. bukan pose sunat. aku ni baru nak pose ganti. ehehehe.. selow selow kayuh la ken..

Nampakkah tajuk itu? opkos la kennn.. napekah tajuknya begitu?? sebabnya kedai makan yang bernama Haza Bistro tu dah tak valid lagi pon. dah ditutup urusan perniagaannya. kenapa?? ai is tak tau. kedainya cantik.. interior ok. nice. makanan not bad.. tapi... xtau la. ada la tu pape yang kita tak tau ye dak. biarkan je. abaikan je. alkisahnya adalah, malam tadi sebelum off leptop, sesaje jep aku belek-belek balik tengok gambar-gambar lama yang ada dalam simpanan memori leptop ni. then ada la gambar time pegi lepak-lepak kat haza tu with my kazen and akak dia punya adik ipar.. pastu gambar tu tak penah share lagi kat blog ni. sooooo... jommm... kah kah...

me with adik ipar akak kepada kazen aku yang pegi skali ni, skang ni tengah takleh nak recall lagi nama dia. ha. dah ingat. Nana. ehehe.
ni kekdahnya nak tunjuk betapa bezanya saiz minuman kitorang. yang paling tinggi tu kazen aku punya. aku yang paling cinonet tu. dalam cawan comei jep. ahaha

haaa... yang ni aku pon tak paham nape aku bole tak puas ati nak tikam cawan cinonet tu..
hah. ni sudu pulak. cer bezakan tahap kepanjangan sudu belah kanan ngan belah kiri yang aku pegang tu. wakaka.. juga masih topik sama. rasa tak puas ati yang dibuat buat. kah kah
Okeh. dah. tu je. nak kena pegi siap-siap gi keje pulak. papa dah buka pintu cek aku dah bangun belom. kah kah.. lalalalalalalala...

** Segala gambar adalah hasil rompakan dari my kazen suatu ketika dulu. keh keh keh.. **


No comments: