16 June 2012

My Birthday

Assalamualaikum..

Waahhh.. lagi. telebih rajin sket. padahal ada je keje nak kena wat ni. tapi mood tamo datang jugak lagi. datang mood update blog je. ekeke.. buat entri birthday zura, teringat plk bout my own birthday. wahaha.. birthday aku dah lama sesangat kot berlalu. tapi tak jugak muat naik kat sini. ehehe.. my birthday bulan Februari lagi you. awal bulan lagi. 4/2. ehehe.. aku takde wat sambutan meriah gitu pon. my birthday owes simple. just terima wishes, kua makan2, makan kek. itu saje. sangat simple kan. :) but for this year got wonderful gift. my bestfren nikah on that special date day. actually sebab esoknya Maulidur rasul. aku je extra prasan. wahaha.. then rerakan opis bikin seprais untuk aku. no wonder la siap tanya ada erobik ke tak petangnya. siap suh takyah pegi erobik la. hapa la. ghupanya dorang dh plan baek punya. tenkiu very much. sigam ai nak potong2 kek bagai neh ha. lagi best, sebab takde lilin, dorang kasi lighter suh aku tiup wat ala2 lilin. jenuh tiup tak jugak padam. hebat la tu ek. penyudahnya, aku kasi tutup terus je penutup benda alah tu. terus padam. ahaha. i got chocolate cake. sedap. hepi. malu juga. segan la tau org len dok tgk serentak gitu kan. wahahahaa... munguk jep rasa stetmen. belasah je la. still remember dat hepi moment. tenkiu very much to my fren yang sponser kek itu jua. dan yang lelain sediakan air, dan roti. wahhhh.. birthday ai ada roti you.. kau ada?? ahaha.. oke. jom layan gambo aje la. walaupon dah lama, dah basi yang amat, aku nak jugak kasi tempek kat sini. ahaha.. sukati ai la kan. blog ai. wah. gitu..

oke. ini adalah ketika aku meniup lighter hari kelahiran itu. buruk bebeno.. asik nak gambo cun ajo kan. nah hamek. gambo memek muka kurang cun plk. ahaha.. finally, kasi tutup penutupnya terus. akaka
mari memutun kek. yeeehhaaaa..
sabar ekkkk... kira dulu bape slice sbijik kek ni. bahagi sama adil. wahaha..
apakah yie??? nak bigggg slice ek??
ngeeeeeee.. senyum kawan2.. tengok kamera.. epi dah knape tu??
jelas kan kt blakang tu ada kotak2. kami kat bilik simpanan bebarang sbonarnya nih ha. lalallalalaaa..
alolooo dua bradik neh ha. so sweeetttt...ehehe..
"kek aku dh nak abesss.." kata wandin. "kek aku banyak lagi.." kata yie. "gapo dio la budok duo ore ni." kata mr gan.. ^_^ aku layan makan kek jep.

Okeh. itu saje la. all of them geng makan2 aku kat opis. ada lagi sorang. tapi opisnya jauh nuuuun kat blakang sana. dia xdep dlm gambar ni jua ketika kejadian. tamat.

No comments: