18 July 2011

Birthday Lec + Ruzai

Assalamualaikum..

^_^ hye sume.. ehehehe.. sy kasi langkau entri lagi.. tau.. janji yang lepas pon belum tertunai lagi. sangat sori ye. macam kerajinan agak kurang nak beronline kat umah. ehehe.. lalu, entri ni dulu lah saya post dulu ek. ekekeke.. semacam excited sket nk cite sbb baru semalam kejadiannya kan. ehehehe..

Al kisahnya birthday Lec smlm, Ruzai last week-13/7. both of them kawan time zaman sekolah menengah dulu. idak le kami2 rapat pun masa zaman belajar dulu, lately makin ok dan ngam lak. ai laik lah. setelah berkontek kontek besama Sheq + Zura (jua rakan satu skolah), lalu kami sepakat bikin potluck. bekompul kat umah Zura. ntah btol ke tak aku eja potluck ni. correct me if i'm wrong ye kengkwn. lepas Maghrib, siap2, pastu dlm lepas Isyak gk la kami2 sampai kt umah Zura. sgt dekat upanya ngan umah aku umah si Zura ni. ehehe.. masing2 bawak bekal masing2. BESTTTTT!! Ruzai+Lec-kek ais krim yg sgt sedap, Sheq-fruit cocktail, Wani-KFC, Lec+Aniq-pizza, Zura-bihun, kuey teow+mi sup jua air + tmpt kami lepak. tenkiu sume2 kawan kawanku.. tenkiu jua utk abe Ja (hubby Zura) + Aniq (hubby Lec). owh. lupa. aku bawak eskrem. sbb xtau dh ada kek eskrem. ehehe.. tersangatlah kenyang melantak ko.. ehehe.. opkos sesi begambar harus ada... lalu, kasi bikin gegambo la yang bererita ek. jommmmm...

bersalaman dulu.. ehehe.. Wani yang memula sampai kat umah Zura. tu tgn Lec. ni penaja KFC kami. tenkiu daling
belek-belek album kawen Wani..
sebelum kami mulakan sesi makan-makan... zassttt..
yeay!!ini dia menu kami pada malam kejadian

kepci

pijaaaa

sup bikinan Zura. beshh

fruit cocktail.. Sheq bikin.. beshh

menu utama time birthday celebration.. mesti la birthday kek. BESHHH!!!! nyummm nyumm.

both birthday girl.. girl ke??? lady la best sket. tapi girl tu kiut.. both birthday girl gk lah. ahahaha

kami yang bagai di alam mimpi. kata Zura. ehehe..

KAMI!! besunggoh bebeno belakon ha. memang gigih la. siap tutup lampu bagai. ahaha..

makan-makan.. gitu skali aku makan kek tu. ahaha..

besunggoh sunggoh menonton sesambil makan..

akhirnya.. ni la tinggalan kami. ish ish.. tenkiu Zura + abe Ja sudi jadi host kami. hikhik..

Kesimpulannya, SANGAT BESHHHH!!!!... tenkiu sume sume... aku balik umah dengan pewot yang kekenyangan amat. ahaha.. rugi tau adik aku xmo ikot. sbb nya dia skolah kn. takot nt ngantok lak kt skolah. ehehe.. sayang kamu sume!!

**++ sume sume gegambo aku hamik dari fesbuk Zura. ehehe.. credit to you la bebeh.. ++**

No comments: