12 April 2011

Tuesday blues..

Assalamualaikum..

It's tuesday. oke. ehehe.. tetiba kan. xde kena mengena pape pn sebenarnya tu hari Selasa ni ngan entri ini. namon, yang ada kaitannya hanyalah kerana pada hari ini, dibangkitkan kembali perihal yang ada berkait dengan entri ini. actually kesan daripada perihal yang aku ceritakan pada entri itu. sungguh aku tak paham. apakah maunya orang seperti itu. sangat tak senang hati dia bila tengok aku senang agaknya. baru je aku tenang sket, rasa lega sket kpala dan emosi aku, nah. ada lagi yang nak dibuatnya. tak pernah habis cubaan dia nak capai apa yang dia nak. agaknya belom tercapai lagi la tu impian & harapan dia tu (untuk kepentingan diri kah? lebih kepada agenda peribadi? bikin aku panaaaaasssssss je).

Semoga Tuhan Yang Esa beri aku kekuatan dan tunjukkan kebenarannya. Sesungguhnya hanya Dia lah Yang Maha Kuasa. aku hanya mampu berserah pada-Mu. moga dipermudahkan segalanya bagiku & insan-insan lain yang berada di pihak yang benar.

No comments: