12 October 2014

Sunday blues

Assalamualaikum.

Hui hai.. it's sunday. S.U.N.D.A.Y. iyeee.. AHAD. very la sangat weekend untuk warga yang bercuti hujung minggu hari ni kan. ai is start bekerja hari ni. bole pulak pepagi tadi tejaga dari tido bole blur blur.. macam tak puas hati. konon macam tertinggal flight nak pegi becuti aje lah kan.. bole tahan lama jugak la blurr dalam mamai tu. hadeiiii la. nape hontah. ai is pon tak pahemm..

Antara yang terjah kat fikiran.. bukan ke sepatutnya aku sekarang ni dah ada kat sini?? bangun tido then bole tengok pemandangan yang macam gini???


Then bole tambah blur blurrr lagi pikir kenapakah pulak aku bole sampai tertinggal flight. apakah penyebabnya?? bukankah patotnya aku pegi tiga orang?? sapekah?? mama, aku anddd... eh. biasanya besama mama + papa je kalau jejauh sket. kah kah.. abeh la.. kemain nak lari dari rutin hari ahad. kononnya nak ke rutin ini ha....


Muahaha.. ini semua gegara hajat nak ke Pulau Perhentian masih jugak lagi tak kesampaian hokeh. walaupon bole dikategorikan idop la jauh bebenau dari kota bharu nih ha. namon, gitulah. aku belom penah sampai pulau perhentian lagi hokeh!! uhuhuhu..

Ok bai.. amik mood ke realiti rutin hari AHAD yang normal kebiasaan itu. hukkk!! wekap!! WEKAPP!!!

No comments: