19 October 2014

Share the sweetness

Assalamualaikum..

Early in the morning selepas 2 hari bercuti. cuti hari minggu le.. :) am so happy tonite. because of this..
Pepagi tadi dah perasan ada mesej kat my bisnes page kat tepon. bisnes gitu. yela. memang berniaga pon kan. ngeeee... jempot la singgah ye. The Purplebloom. tapi tak dapat nak view tengok kat tepon tu ha. jadiiiii... oleh kerana nak jugak tau, maka gagahkan juga la on leptop dikala jam 1 pagi. sekali... ai is dapat this comment/sharing from my lovely customer. her second time rasa The Purplebloom caramel crunchy bite size kek batek. and.... dia siap borong 4 bekas terus!! happy me.. 

Opkos i am super happy. why?? sebab my dear ni borong kat new outlet yang baru je iolls join. :) alhamdulillah, melayang teros rasanya fenat lelah ai is mengerah tenaga doing this. :) so now i can sleep with very happy mappy smile on my face lah kan.

Nunite uollss.. muah muah.. :)

No comments: