02 July 2012

Ozarah ice cream-banana flavour

Assalamualaikum.

Monday blues uolls.. wahaha.. tadenya. sebab aku stat keje hari ahad. lallalalalaaa.. but a lil bit cloudy of meatballs jgk la. enak jugak tu. kena plk meatball ikea. yummeh. sesekali akan ada time pertukaran musim atau cuaca tu kan. dugaan datang dan pergi. begitulah kehidupan. mengajar manusia untuk lebih matang. untuk raih lebih pengalaman. well.. perjalanan hidup makin hari harus makin advance kan. wah gitu. hengat gajet je mau canggih? tapi aku xjoin pon ikut peredaran gajet bagai ni. actually entri aku hari ni general saje. nothing spesifik. eh. tade kaitan ngan tajuk ek? ehehe.. itu adalah kerana ai suka pegi lepak kat satu cafe nama Ozarah. tempatnya santai saje. white furniture. simple. dan menu specialnya adalah eskrem yang gebu. wah gitu. dan yang aku penah try adalah perisa pisang. not bad. lagi enak berlepak santai diiringi pleasant songs. very relaxing. :) sila ingat + imbas semua yang best bila mau feeling kurang enak bertukar ke arah lebih baek ye. apakah aku ni?? oke. fine. memang merapu. kesimpulannya, segala qada' qadar Allah itu harus diterima dengan redha. segala dugaan, sapaan mencabar kekuatan diri itu juga harus diterima tenang mau ke tidak. harusnya lebih mendekatkan diri pada Yang Maha Mencipta mampu memberikan setitis embun ketenangan. insyaallah.. auwwwww.. all da words. memang ke laut lah. oke. aku memang resah gelisah jiwa kacau. okebye.
 

No comments: