20 March 2012

Black & White Solemnization Theme


Assalamualaikum.

Hari yang bersejarah. eceeeewaaahhhh.. gitu.. mau tau ngapekah hari yang bersejarah wedding dorang ni? muahaha.. sila tengok tarikh wedding dorang pada gambar jam itu sudeh.. tarikh my birthday. ehehe.. punyalah lama kekdahnya peristiwa ni pastu aku baru nak tekedek kedek bikin entri ek. ahaha. sebabnya adalah aku tak bawak kamera time gi wedding dorang. pastu aku tunggu je gambar yang photographer dorang amik. memang mabeles gila la kan. nak tunggu gambar dari photographer dorang tu, aku tunggu lak pengantin tu sendiri update kat fesbuk dorang. then aku just dwnld je dari situ. ehehe.. bukan apa. just wanna share dis wonderful moment kat blog ai nih ha. with da wonderful + beautiful pictures hasil keje jurugambar yang mabeles itu. jom nikmati. ehehe.. tapi jakgi. nak sambung stori dulu. jaja ni one of my bestfriend time jaman blaja kat melaka dulu. ada aku mention kat entri Nyenyek's Cafe yang ada jual beger mabeles best gilss tu. disebabkan persahabatan kami itu, lalu aku pun menghadirkan diri la pada hari bersejarah dorang nih ha. kat Muar. tapi tak sempat pun nak gi merasa mi bandung muar. uhuhu.. sedey. tapi sooka sebab ada hidangan pencuci mulut yang best sangat kat wedding dorang ni. tapi aku tak tau apakah namanya. ehehe..

comel sangat. memang ai suka yang amatlah hasil keje jurugambar ini. our junior masa blaja dulu. dia memang best lah. ni sesambil tunggu famili jaja berkumpul kat cafe tempat kami lepak.

pengantin lelaki. ntah ke nebes ke apakah. tapi rasanya macam tak la time ni. inilah jaja itu.

KAMI. sebelum gerak geri ke masjid.

me + farah

jazrique iglesias the YB

pengantin pompuan..

sempat lagi eh berpis bagai. ohoho...

the hantarans.. kami gubah sama2. simple + nice.

kasi close-up sket. gula-gula yang banyak dan comelss. super kiut.

dah mula dah

sedang berlangsung. time ni aku ngan farah lak yang nebes sciput. eksaited woo tengok jaja bersopan santun gitu.. sookar oke nak tengok dia pakai baju gini jua sopan gitu.

sudah sah. yeay!! almost to the end jua kami menunggu setel majlis ini di masjid. lama oke majlis akad nikah kat area muar ni ghopanya. kami pon dah lapar kan. haroslah terasa lebih lama. bekpes je pun yang kami amik sepanjang hari tu. majlis ni stat kul 2.30 ptg kot kalau tak silap. dah lupa la. ehehe..

Setel majlis kat masjid, kami sume gerak ke umah pengantin pompuan plk. makan2. kata tengah lapar kan. ehehe. dekat je pun umah Saleha dengan masjid. jalan kaki je. malam tu jugak aku besama farah n hubby gerak pulang ke KL. sampailah kat umah dekat kul 1pagi jugak kot kalo tak silap. serius ai soda lupa oke. tapi bole tahan lewat time lebih kurang tu jugak la. thanks to farah n hubby tumpangkan saya. sweet both of you. to jaja + saleha, tahniah oke. semoga korang murah rezeki dan kekal bahagia bersama hingga akhir hayat. :)


No comments: