26 June 2013

Sekelilingku

Assalamualaikum.

Hoi haiiii... sungguh lama rasanya tak update my dear blog neh ha. aitu untuk tempoh yang agaaaaaakkkkk lamaaaaa... ai is tade bahan. then bila dah ada bahan, ai is so tak sempat nak hapdate. kih kih. charger leptop ai kat umah pulak suda la kioks memandangkan wayarnya udah terputus. hukkkk... bahana adik ai yang sungguh perihatin menggunakannya. rasa nak geget2 je tinge adik ai tau. sebab dah banyak kali remind dia tapi tetap lah malang tade bau. hukkkk.. menci ai.. kalo murah je benda alah tu oke la jugak.. hukkkk lagi.

Beberapa hari lepas aku terima dua berita gumbira. walaupun salah satu berita tu kawan aku tak tersengaja gitau. hahaha.. mau berahsia ek. berita baek pon mau sorok dariku ye. wohohoo.. salah sorang my bestie suda pregnant. 2bulan kalau tak silap aku usia kandungannya. very hepi for her. take a very extra care of yourself ye bebeh. lagi satu berita gumbira, juga kawanku walaupun tak la rapat sangat. dia adalah saudara baru yang berasal dari Sepanyol. tapi dia datang menetap kat kelantan ni untuk tempoh setahun. salah satu sebabnya mungkin adalah untuk mendalami agama Islam. alhamdulillah. he's getting married. waaaaahhhh... dengan gadis surabaya pulak tu. what a surprise.. tapi tak pasti lagi bilakah. tak sabar tak sabar tak sabar. hikhik. konon gaya sebutan lisa surihani dalam cite istanbul aku datang la kenn. bahaha... sukeeeee.. 2 good news. and another good news jugak, anak kawan aku si Zaqlul Asheeq yang kiut dan makin noti dah berusia setahun ari ni. sungguh pantas masa berlalu.. and we gonna celebrate this very young boy's birthday malam khamis nanti. yeay!! bole bekumpol geng cik gayah. bahaha..

Actually dalam seminggu dua yang lalu aku ke Kota Kinabalu, Sabah. bercuti bersama parents dan sorang bff aku. best!! insyaallah nanti repeat lagi pegi sana. storinya nanti aku punya banyak time lapang dan ada kerajinan ye. ehehe.. dah. tu je. kasi sapu-sapu habuk sket. hikkk.. ai is nak balik kije sudeh. tata. nak balik wat kek pulak. semalam wat kad. ai is tak sangka somel gak kad yang aku wat. bahaha.. gambonya?? nanti ai kasi transfer dari kawan ai yang mintak tolong buatkan kad itu ye. tata lagi. :)


No comments: