27 May 2013

Schollmate Wedding

Assalamualaikum..

Hoi haiiii.. :D ai is soooooooo bored today okey. diammmmmm... melepakkkkk je malas-malas kat kerusi opis. sesekali bagun amik air. minum. pastu gi toilet. wat keje sket. ngadap monitor lagi. taip-taip sket. pastu ulang-ulang sume tu. siyes tak kua gi jenjalan kat mana-mana pon melepasi pintu opis aku ni sejak masuk keje pagi tadi. bahahaha.. gila lah. now baru perasan. sikalang tunggu time jep nak balik. actually dah pon time balik. abis taip entri ni ai blah lah. ehehe..

Sabtu lepas me got two wedding invitation. dua-dua kawan sekolah dulu. tapi pegi satu jep. sebab yang lagi satu tu tak sure tempatnya katne. tade peta. sebab tak dapat kad jempotan. yang lagi satu yang aku pegi tu dapat kad jempotan dan tempatnya amat mudah nak cari. sebab wat kat dewan kenn. pegi ke wedding itu bersama adik aku (nina), lec & son, ruzai & niece. so nice.. kalau qistina ada pon kompem nak ikot aku jugak kan. tahniah to my fren, Suria & hubby. moga berkekalan bahagia bersama hingga ke jannah. insyaallah. amin..

okeh. now jom tgk gambonya pulak. sume aku amik dari fesbuk si photographer of that day. hikhik.. sebagai kenangan jumpa kengkawan lama jaman skolah dulu kan. so sweeeettt.. :)

guest book area
we ollss.. reramai.
kami. sume ni kengkawan skolah aku dulu. kecuali pantin lelaki. hik.
gaya bebas. bahaha. chumelll.. aku dah gaya nak jadi patong ke apakah??
finally.. the pantins.. suria + farhan. :)

Itu saje. ai is soooooo... lah kurang tahap rajin yang ketara update blog kenn.. ni pon kasi tempek direct gambo dari jurugambar jep. tade edit2 tambahan pon. hik. even crop pon malash. ehehe.. ok bai.

## actually tengah cari info about kota kinabalu & kundasang. anyone yang penah becuti kat sana and got best info, pls share wif me ek. pelisssss... :) ##


2 comments:

Unknown said...

hermp..... nak tawen juga... :-p lalalallalaa

kelipkelipchumel said...

uih la. tetiba.. sila la pegi tawen. SEGERA!! ;P