19 August 2011

Bila resah..

Assalamualaikum..

arini sudah masuk 19 ramadhan. waahhh.. sunggoh pantas.. xsukeeee.. eh. sukeee.. tp xsukeee gk. suke sbb makin dkt nk raya. xsuke sbb makin cepat ramadhan berlalu. uhuhu.. a big different. veeeerrryyyy big different. eh. tu sume org tau kot ek. ahaha..

^_^ tajuk entri dah macam tajuk lagu kan. 'bila resah..ingat saat indah..bila rindu..ku nyanyikan lagumu...' waaah.. gitu...ehehe.. aku bila dah hagak resah gelisah tu, kompem la hati pon gundah gulana. huk huk.. xbest.. tambah lagi ngan keje yg betimbun, tekanan segunung, kesaruan selaut. waaahhh.. gitu.. kunun ayat mau gempak ajep. ahaha.. honestly, ala2 gitu la kunun rasanya. anyone yang tengok aku, dekat ngan aku hari-hari, kompem tau. tu pon kalo orang tu tak buta hati. sebab orang yang buta hati ni bole tahan besepah gak skng ni.. THEDAK LIKE!!

bila dah time dok resah gelisah, gundah gulana ni, biasanya aku akan merapu yang bukan-bukan. maksudnya ala-ala cakap yang ntah pape. ngomel sana sini. 'bobok kokse' kata ore klate. ahaha.. yeke?? hagaknya la. sebab bila dah time2 gitu, tambah2 bila time tgh dok buat keje kat opis, ada2 je bunyi aneh yang akan kua dari mulut aku. ahaha.. ai thedak sengaja nokk.. itu spontan. ketensenan di hati, di kalbu, haros di keluarkan. kah kah. kunun... tu satu. lagi, bila aku dlm keadaan ketensenan gitu, aku akan lebih kerap kontek orang-orang yang dalam kategori kesayangan aku. wahh.. siap ada kategori bagai.. hentam saja la labu. ni pun tgh ala-ala sengal nih ha time dok menaip ni. orang-orang yang akan aku kontek adalah famili aku, jua my beliau yang maness.. ehehe.. tapi yang selalu jua paling kerap kena kacau ngan aku opkos la beliau. kejap sms. kejap call. kejap sms lagi. tepon lagi. msg lak. alih-alih kena sbijik. "awk ni dh xde keje ke kat opis tu??" hamik kau!! dalam hati berkata ...'keje sy baaaaannnnyyyaaaakkk wak... baaaannnyyaaaakkk sangat. itu pasal la saya jadi gitu..'. uhuhu.. kalau jaman blaja dulu, kompem dengan pantas aku cari sebarang bahan coklat. mkn banyak-banyak dengan pantas. dengan harapan tahap mentaliti kembali normal. hik hik.. tapi macam bole tahan agak berkesan gak la. kalau tak pun aku pegi la jenjalan kat mana-mana pun. dah namanya aku ni mmg gemo lah yang amat tang jenjalan jalan nih ha. kalau tak dapat soping, window soping pun jadi lah. asal ada je perkataan soping tu. ahaha.. paling-paling xleh blah, aku bantai tido. ni mmg best lah. kompem tak pikir pape lagi dah bila dah tengah tido tu kan. ehehe..

skang ni aku pun dh ngantuk. sok nak kena bangun sahur. tido sekarannngggggg!!! kompem tak yah pikir pape lagi dah. sok cuti lak tu. ari minggu. YEAYYYY!!!

** ntah pape je lah yang aku bebelkan ek.. hentam saja la.. kasi nyahkan rasa hati gundah nih ha.. huk huk.. xsukeeee.. **


No comments: