03 February 2013

Nombor 4

Assalamualaikum.

:) Esok dah empat haribulan dua. waaahhhh... sunggoh pantas. kalau mengikut rancangan awal hujung tahun yang lalu, esok sepatutnya aku dan mak sedara dan sepupu+hubby akan berangkat ke tanah suci untuk menunaikan umrah. namun apakan daya, belum masanya lagi aku menjadi tetamu Allah. insyaallah bila sampai masanya nanti. yang lain-lain tetap akan pegi jugak. tapi tarikh bertolak ke sana ditangguhkan keesokkannya. jadi, diorang akan berlepas dari kota bharu pada 5 haribulan nanti. iaitu hari selasa ini.

Perihal nombor empat. well, it's my day. :) tinggal few hours lagi. phewwww.. then no more angka dua. welcome angka tiga. grrrrr.. tadi pegi ke Maybank untuk beberapa urusan. kebetulan pulak tempat duduk ruang menunggu yang aku landing baek punya tu kat depannya adalah kaunter nombor empat. senyum je la. tak perlu kata apa-apa.

pandangan kaunter kat maybank tu betul-betul depan tempat aku duduk
kasi close up sket. nombor itu. :)

Aktiviti aku sesambil menunggu untuk berurusan di kaunter. ngeh ngeh ngeh.


2 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

salam kenal dari BUNDA

kelipkelipchumel said...

salam BUNDA.. selamat singgah jalan-jalan kat sini ek. :)