19 November 2012

Giant ABC

Assalamualaikum.

Tengahari tadi aku kua temankan opismate gi makan tengahari. kat seberang jalan opis ni je pon. ehehe. memandangkan aku dah makan nasi pagi tadi, so bajet tamo la makan berat sangat di kala tengah hari. belek punya belek buku menu tu, terasa macam nak try ais kacang special kat situ. special sebab ada eskrem. itu je yang aku nampak. lelain aku tak pandang dah. ehehe. oke. tunggu seketika dorang siapkan oder. then, dorang kasi nganto ais kacang spesel ai.

ais kacang special

Nah. hamek kau. besar gedabak oke. cuba bezakan ketinggiannya dengan gelas air suam aku kat sebelah tu. wah wahhhhh.. kemain lagi tinggi nih. dah la dalam cuaca yang tak berapa nak panas sangat hari ni. ahaha.. berusaha la sedaya mampu makan.


Yang ni pandangan sisi lain. nak jugak bagi nampak kaler-kaler yang ada kat eskacang nih ha. rasanya?? oke la. tu time makan ngan eskrem tu la. pastu ada susu pekat sket kat atas tu. makin nak abis, makin tawar lak rasanya. kompem la aku makan tak abes kan. banyak sangat. haruslah len kali tamo lagi dah oder benda alah nih. tak larat wei nak abehkan. reganya adalah RM5.90. tu je la yang aku oder pon. dan air suam. kawan aku makan kuey teow goreng. kawan lagi sorang makan mango smooties ke apa ntah namanya. okeh. itu saje la. mata aku pon dah terasa berat bebenau nih. nak kena gi cari keje/ektibiti lain yang boleh mencelikkan kembali mata ni dengan luasnya. tata.


No comments: