29 November 2011

Nurul's Wedding Day

Assalamualaikum..

Hye.. hari ini Selasa ye. ehehe. takde kaitan dengan entri langsung pun. as da title, Nurul's wedding day (my cousin) actually pada 20/11/2011 aitu. suda lama kan. namun hari ni baru ada kerajinan nak edit gambar jua bikin entri. ehehe.. majlis akad nikahnya dalam jam 11 pagi gitu. tapi i tak dapat attend sebab terpaksa menghadirkan diri kat opis. namon saya ke sana jua tengahari sampai ke petang.


it's a wonderfull wedding. pelamin cantik. hantaran sume cantik. pengantin cantik. makanan pun cantik. eh. sedap. ehehe. paling suka bubur kacang hijau. bole gitu? ehehe. dah pebret kan. nak wat cemana. ekeke. baju pengantin pompuan sangat cantik oke. hepi for her too lah. moga perkahwinan wuwu kekal bahagia bersama hingga ke akhir hayat oke. both of u so sweet together. oke. enuf talking. lets da image/photos yang stori mori ek.




papa, qistina, afrina

super CUTE


all da dayangs..
dorang dah nak gerak masuk umah aku baru terhegeh nak hamik gambo. ahaha..


sempat lagi tu. nak jugak posing depan pelamin ye. ehehe.. start dari gambar ni ke bawah, sila la bertahan dengan aksi-aksi yang bukan dari pantin ye. kalo hagak2 xtahan, sila scroll laju2. ehehe...
kiuttt...
walaupun ia kelihatan rojak campor, namon ai suka kegumbiraan suasana ini
Afrina + c'su = suka yang amat bergambar + berposing
KAMI!! ahahaha..

my lovely Qis.. our lovely Qis. windu dak ticit ni lah. u look different in green lah. sbb biasanya in pink. ehehe..
kami lagi.. layankan ajo la.
si kenet bikin gaya keserabutan melanda ek. sabo ye..
lastly. back to the pantin cantekkk.. wuwu dengan persalinannya yang memang cantekkk.. sweet sangat.

Itu saje la pada hari kejadian itu. gegambo pengantinnya idak le banyak sebabnya pada ketika kejadian itu saya dalam keadaan yang thedak selera karena kedatangan wajib pada setiap bulan itu muncul dengan tiba-tiba tanpa disedari. agak mensepoilkan jugak la. pape pun, eberiting suda setel. once again, tahniah wu n hubby.

No comments: