08 September 2010

Salam Aidilfitri

A'km eberiwan.. waahh!! muslimah lk jap ek. oke. yg kt bwh ni my e-kad raya okeh. hikhik.. katun itu opismate yg bikin. a'Rody yg kretip. yg len2 tu br daku. daku mmg xsekretip itu la kn mau bikin katun yg kiut itu.
Dengan kehadiran Syawal ni, maka akan berlalulah bulan Ramadhan yg penuh barokah. yg tentunya akan dirindui. smoga dpt la lg ketemu Ramadhan yg akan datang. insyaAllah. di kesempatan raya ni, daku mau susun spuluh jari mohon maap kalo ada sbarang kesalahan jua kesilapan kt rerakan blogger skalian, rerakan len sume, jua sesapa yg baca blog daku ini andai ada tersalah kata, terkasar bahasa ke kt dalam ni. kot ada ke yg trasa ati atau terkecit ati ngan penulisan daku atau komen2 daku kt blog2 yg laennya. itu kekurangan daku. mtk dimaapkan la ye. smoga hati kite sume suci, bersih, murni ajep bila berlalunya Ramadhan nt. insyaAllah. kepada rerakan yg akan pulang ke kampung nt, berhati-hati di jalan raya. smoga slamat smpi ke destinasi yg dituju. yg penting, bersederhanalah dlm menyambut lebaran ini yep..
our team.. graphic team.
olait. imej yg kt atas ni lk sepenuhnya dihasilkn oleh opismate daku yg sama. a'Rody.. dia mmg very talented rite. i likeeee.. mimang chumel. siap ada video raya men meriam buluh lg tau (kt fesbuk). hikhik.. thanks a'Rody utk sgala animasi jua katun yg chumel ini. raya ni adalah yg terakhir dia kt sini. sesudah raya nt dia akan bertukar ke opis lain sudeh. hukhuk.. moga akan ada kesempatan utk kita jd rakan seopis lg nt. insyaAllah.. olait.. itu ajep lah kot.
SLAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR & BATIN. JAGA KESELAMATAN. JUA BERHATI-HATI DI JALAN RAYA.
Smuga bergumbira di hari raya ye sumeee...

No comments: