31 March 2010

Sangat xpatut

Hari ni aku masih bercuti. sempena hari keputeraan sultan Klantan. 2ari berholiday yg sgt sempoi kt umah. oke. tajuk topiknya tang salah sorang kwn baek aku. actually dh anggap mcm adik pon. bgn je pg td aku tgk ada satu sms kt tepon aku. dari dak chumut itu. ita. ngan muka br bangun tdo tu aku pon baca la. dia xcident time blk keje smlm. ya Allah.. cian sgt kt dia. jatuh moto. gegara kena impit ngan pemandu kete yang xprihatin. mementanglah dia drive kenderaan beso kn. dh la diimpitnya dak ni. pastu blah gitu jep. xbenti mtk maaf ke, turun tgk dan tolong pape yang patut ke.. kejamnya. kot iye pn rushing nk balik umah ke pape, timbang rasa la sket. mana pegi sopan santun, adat budaya kita. perikemanusiaan sume. aihhhh..

daku besama ita time gi ikea thn lps. latest foto with her xdep

Gegara xcident tu, mulut dia kena jahit sket. katanya lbh dr 5jahitan.. errr... mesti sgt sakit.. efek giginya jua.. sabar ye bebeh.. smoga awk cpt sembuh.. smoga luka awk cepat oke.. dan moga smangat awk cepat pulih.. smoga sume insan2 pemandu yang laen2 lebih prihatin, besopan santun, bertimbang rasa, penyabar jua berperikemanusiaan di jalan raya.. kita2 sume ni ada insan yg menunggu kat rumah. jadi, sama2 la saling berhati hati.. ~~ and da hepi news for me.. beliau daku suda slamat pulang.. yeay!! ehehe.. ~~

No comments: